Imaginea zilei 24-11

5 păreri la “Imaginea zilei 24-11

  1. Am vrut sa ma abtin de la replica, dar…nu pot.

    Cineva care a plecat din Jidvei cu aproximativ 8 ani in urma si care nu a mai fost de atunci, a fost zilele trecute sa puna o lumanare la mormantul bunicului sau. Cand s-a intors(amandoi locuim in Cluj), mi-a zis ca arata chiar bine Jidvei-ul fata de cum era cand a plecat el. Si adica: soseaua, podurile, parapeti din metal acolo unde e nevoie. Caminul, scoala, primaria, dispensarul, CEC-ul, etc…renovate. Case noi, case renovate din temelii… Si atatea care sunt in curs de desfasurare. E adevarat ca nu toate sunt realizate de catre „conducatorii” comunei, si este adevarat ca mai sunt multe de facut, dar important este ca totusi ceva se face…nu?

    V-am mai zis: Eu nu sunt sustinatorul nimanui, sunt plecat de 6 ani din Jidvei, deci nu am pentru ce sa iau cuiva apararea. Dar hai sa privim realitatea.

    Perle_Blade,
    Zici ca Jidvei-ul a fost cumparat de persoane necunoscute. Eu zic ca am avut noroc cu persoanele astea. Te-ai gandit la ce s-ar fi intamplat daca ar fi fost cumparat de cineva care in 2-3 ani sa il desfiinteze(ex. Combinatul din Tarnaveni si chiar orasul Tarnaveni). 90% din tara asta a fost cumparata si mai apoi distrusa sau vanduta la „second hand”.

    Cand am zis de un clasament al comunelor de pa ruta Blaj-Tarnaveni vroiam sa scot in evidenta faptul ca in Jidvei inca mai sunt gospodari si oameni carora le pasa.
    Nu stiu cand ai fost ultima data in Jidvei, dar o sa postez zilele astea niste imagini realizate in vara acestui an ca sa vezi ca Jidvei-ul arata destul de frumos si curat. In satele din imprejurimi te invit pe tine sa mergi cand mai vi in tara.

    P.S. Cand ai plecat tu din Jidvei eu aveam in jur de 10 ani. Deci e posibil sa te cunosc, mai ales daca locuiai in partea de jos a satului.
    Chiar as fi vrut sa-mi zici cine esti pentru ca vreau sa intru in legatura cu sasi plecati din Jidvei. Sunteti o sursa buna de materiale pentru blog si adica: poze vechi, amintiri si povestiri despre anumite lucruri intamplate si realizate in Jidvei…etc.

  2. O intrebare cum a fost pe vremea sasilor? Sasi ,romani, romi, maghiari la fiecare sfirsit de saptamina s-a facut curat in fata caselor si a fost ft.frumos. Dar acum nu mai e asa, a ajuns Jidveiul sa fie „condus” de alte persoane necunoscute, care au ajuns sa cumpere meleagurile si imprejurimile Jidveiului. Si ce clasare a satelor sa fac, imi pare rau nu am cuvinte. Atit pot sa mai spun PACAT si sa-i fie rusine conducerii care au promis multe si in ziua de astazi nimic nu s-a realizat. Ca un proverb german:”Gura mare si nimic la urma”.

    Nu va cunosc si nu ma cunoasteti, sunt plecata de peste 20 ani din Jidvei, dar totusi de cite ori am ocazia merg la Jidvei (totusi e locul meu natal).

  3. Pai cine sa faca ceva daca toti au plecat prin Spania si Italia?
    Eu nu tin cu cei de la primarie sau cu cei care au „puterea” in Jidvei. Dar daca nimeni nu mai iasa la poarta sa peteceasca trotuarul din fata casei sau sa isi aranjeze putin santul de la poarta, normal ca se duc toate de rapa.
    O sa ziceti ca nu e treaba oamenilor sa repare trotuare sau sa coseasca iarba de la poarta si de pe vale, ca e treaba edililor sa se ocupe de astea.
    Dar ganditi-va putin. Bunicii nostrii asteptau sa vina cei cu ajutor social ca sa le faca curatenie la poarta?
    Da, atatea sunt lucruri marunte in comparatie cu ceea ce ar mai trebui facut in comuna noastra. Dar daca nimeni nu incepe cu lucrurile marunte si toata lumea arunca vina dintr-o parte in alta, e normal sa nu se faca nimic, pentru ca toti sunt ocupati sa se razboiasca intre ei.
    Lucrez intr-o companie germana de 6 ani si asta ma ajuta sa imi dau seama de ce era asa infloritor Jidveiul in anii trecuti. Erau aici sasii care nu pierdeau vremea certandu-se.
    Inca ceva. Totusi mie nu mi se pare exagerat de rau in Jidvei(poate din cauza ca vin destul de rar pe acasa). Dar de ce nu faceti un top al satelor si comunelor de la Blaj pana la Tarnaveni? Sa vedem pe ce loc clasati Jidveiul.
    ……numai bine.

    AI DREPTATE IN TOT CE AI SCRIS

  4. Dragi Jidveieni,

    Cu multi ani in urma am parasit Jidveiul,a fost o comuna foarte frumoasa,am fost mindra sa spun ca locuiesc in Jidvei dar acum mi-e rusine si nu ma mai atrage nimic in Jidvei.Ce s-a realizat,nimic,tot ce a fost s-a distrus si sa nu mai spun cine….,Pacat ca asa o Comuna frumoasa s-a dus pe „RIPA”

    Nimeni nu vrea sa faca nimic. Cei care ajung la primarie se gandesc doar la ei, de aceea a ajuns Jidveiul asa cum e azi.

Lasă un răspuns

