Jidvei – vara 2010 –

Am facut videoclipul asta pentru cei care nu au mai fost de mult timp pe acasa.

13 păreri la “Jidvei – vara 2010 –

  1. complimente baietilor……… multumesc mult pt. filmaturi. Cateodata nostalgia……….

  2. @Silviu
    Spre deosebire de tine, Radu, prin comentariul sau, s-a adresat diplomat. In timp ce tu incercai sa bagi de vina ca nu fac asa cum iti place tie. Asa cum a zis si Florin Popovici, puteai sa ceri anumite lucruri, nu sa intrebi: de ce nu e asa cum vrei tu?
    Prin asta se vede ca la anumiti oameni domneste mandria si dorinta de afirmare. Pentru ca o relatie, indiferent de ce fel este: de prietenie, de colaborare sau pur si simplu, simple discutii pe net, parerea mea e ca incepe pe cale amiabila. Nu direct cu „cearta”.

    ….oricum, bafta in continuare.

  3. @Doru
    Spre deosebire de voi,eu nu am niciun fel de obsesie cu Jidveiul.Nu sunt interesat in mod deosebit sa promovez Jidveiul.Am si alte probleme mai importante de rezolvat.Si oricum,consider ca fac destul pentru promovarea Jidveiului,intrand zilnic pe blogul vostru si avand adresa blogului vostru la homepage pe facebook!Dar,cum bine zicea si Radu,daca vreti sa faceti un lucru,faceti-l cum trebuie.Aratati toate aspectele,care sunt de aratat!

  4. Sunt convins ca preotul Rosca va fi disponibil in a va da toate informatiile necesare. Cred ca informarea la sursa e cea mai corecta si completa.

  5. Nu am gasit informatii despre Biserica Catolica pe internet, dar promitem ca o sa facem rost cat de curand.

  6. @Stejar Radu, Am vorbit cu Alexandru despre Biserica catolica si i-am promis ca o sa ma ocup eu.
    Dar…timpul a trecut si eu am fost delasator…

    Cat de curand…

    Oricum, nu poti zice ca am neglijat total, pentru ca apare atat in videoclipuri cat si la „Imaginea zilei”.

    …mersi de remarca si numa’ bine.

  7. Bine ca ati pus 1000 de poze cu tarnava,cu sala si cu posta si niciuna cu strada Iuliu Maniu!Profesionistii lu peste!

    Hmmm! Interesant de revoltat :-))

    Domnule Silviu,
    Nu va cunosc insa nici nu mi-as face timp pentru asa ceva, adica pentru a va cunoaste.
    Ma bucur ca ati ajuns pe blog si ca ati vizualizat filmuletul de mai sus. V-as invita sa o faceti in continuare.
    Ma supara atitudinea si limbajul dumneavoastra. Doresc doar sa precizez ca baietii astia care posteaza filmulete si fotografii aici ar putea sa faca si altceva cu timpul lor, altceva decat sa pozeze si sa filmeze Jidveiul.
    Daca apreciati cat de putin efortul lor puteti doar sa scrieti cateva randuri si sa le cereti sa posteze poze cu strada Iuliu Maniu.
    Sunt sigur ca v-ar trata doleanta cu seriozitatea unor profesionisti.

    Puneti-i la incercare!

  8. @Silviu, Daca te uiti inca o data la filmulet ai sa vezi la min 2:02 ca este poza cu strada Iuliu Maniu. Nu stiu cum te-ai gasit tu sa ma iei la rost pentru ce fac si cum fac, in timp ce nu am gasit niciodata, nicaieri macar o poza sau ceva scris de tine despre Jidvei. Sau macar despre strada ta.
    Pune tu mana si fa ceva asemanator ca sa avem dupaia ce discuta.

  9. Va salut jidveenilor!
    Vin totusi cu o observatie aici: chiar daca nu sunteti greco-catolici ( nu stiu asta!) totusi ar trebui sa fiti impartiali si sa scrieti cate ceva si despre biserica greco-catolica din jidvei. Referitor la biserica ortodoxa, formularea corecta ar fi fost ,,construita de preotul paroh Lazar Dorin, pe locul fostei biserici greco-catolice, demolata deoarece nu mai prezenta siguranta (daca asta o fi adevarul)!!!,,
    In rest, salut aceasta initiativa si pe toti cei care contribuie la imbogatirea acestui blog!

  10. Bine ca ati pus 1000 de poze cu tarnava,cu sala si cu posta si niciuna cu strada Iuliu Maniu!Profesionistii lu peste!

  11. Foarte fain. De data asta te-ai intrecut pe tine🙂
    Melodia se potrivesti de minune. Felicitari

Lasă un răspuns

