La multi ani!

Au trecut zilele de petrecere, am intrat in 2011 si e timpul sa ne punem pe treaba. Am primit si statisticile pe 2010 de la WordPress, dupa cum ati vazut in postul anterior. Sper si cred ca anul acesta o sa fie si mai bun.

Vreau sa va spun si cateva cuvinte despre petrecerea mea de revelion. Am fost la o cabana superba langa Sovata cu niste oameni de exceptie, totul a iesit foarte bine si ne-am distrat de minune. Aceste 4 zile au trecut foarte repede si ne-a parut rau ca a trebuit sa plecam. Dar, dupa cum stiti si voi lucrurile bune nu tin mult, asa ca trebuie sa profitam cat mai mult de ele.

Daca vreti sa-mi spuneti cum ati petrecut voi revelionul, astept pe adresa de mail jidvei2010@gmail.com textul vostru (nu uitati sa va scrieti numele) si eu o sa-l pun pe blog.

Oricine poate sa-mi trimita…asa ca astept.

Lasă un răspuns

