Asteptam primavara !!!

Ne cerem scuze pentru ca in ultimul timp v-am neglijat si nu am mai publicat aproape nimic. Am asteptat si noi cu nerabdare primavara, care, a venit cu temperaturi destul de ridicate. In Jidvei au fost zilele trecute 19°C, o temperatura foarte buna pentru aceasta perioada. Zilele urmatoare o sa mergem sa facem poze noi si asteptam sa infloreasca pomii pentru a va oferi cateva cadre foarte frumoase. In plus, o sa aflati si mai multe date despre Jidvei, pe care, sunt sigur ca nu le stiati.

Saptamana trecuta am aflat un lucru destul de important. Primarul comunei, domnul Nemes Nicolae vrea cu orice pret sa asfalteze strada Unirii, care arata foarte rau in acest moment, aceasta a spus unei persoane din primarie ca o sa realizeze acest lucru chiar daca cei de la Consiliul Judetean Alba nu-i aproba proiectul.

Tot ce la aceeasi sursa am aflat ca din 2009 si pana in prezent au fost depuse 14 proiecte la CJ Alba, dar acestea nu au fost aprobate din cauza unui lucru destul de stupid, care numai la noi in tara se putea intampla. Presedintele CJ Alba, domnul ion dumitrel este de la PDL, iar primarul Jidveiului este de la PNL. De stiut, primarii pdl-isti primesc miliarde, iar ceilalti doar 100-200 de milioane (lei vechi), adica aproape nimic.

Astept cu nerabdare sa vad cand incep lucrarile…

2 păreri la “Asteptam primavara !!!

  1. Mai are un an Nemes la primarie si are impresia ca daca incearca sa faca intr-un an ce n-a facut in 3,o sa fie din nou ales.Gresit!
    Cel mai slab primar din istoria comunei Jidvei.In 3 ani de mandat nu are absolut nicio realizare notabila.Prosti noi ca l-am votat acum 3 ani.Sa fie sigur ca votul meu n-o sa-l mai primeasca niciodata.

Lasă un răspuns

