Lucrarile continua

Va spuneam la inceputul acestui an ca sunt foarte nemultumit de stadiul lucrarilor la pavarea trotuarului. Astazi cand am ajuns acasa am fost foarte surprins sa vad cad de repede s-au miscat cei care se ocupa de lucrari. Este un lucru foarte bun, care, mie personal imi da incredere ca anul acesta Jidveiul o sa se cam schimbe in bine (sper sa nu fie doar o impresie falsa).

Domnul primar a spus ca o sa inceapa cat de curand si asfaltarea strazilor. Sper doar sa fie anul acesta🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 păreri la “Lucrarile continua

  1. Am glumit. E normal sa te intereseze confortul si aspectul locului in care traiesti. Doar ca pe unii ii intereseaza mai mult si pe alti mai putin…
    Tu faci parte din prima categorie, si asta e bine pentru viitoarea ta cariera.
    Ai grija, numai sa nu ajungi sa practici jurnalismul in zona Jidveiului pentru ca risti sa devii un jurnalist corupt.

  2. La cat te-am vazut in ultimii 2-3 ani umbland pe jos prin Jidvei, nu stiu la ce iti trebuie tie pavaj…:)

Lasă un răspuns

