Pomul de Crăciun

Se apropie Crăciunul aşa că astăzi am făcut împreună cu preotul Lazăr Dorin, pomul de Crăciun la Biserica Ortodoxă. Alături de noi au mai fost Cristina şi Corina Mathe, Sergiu Făgeţan şi Adi Horhat. Am ales instalaţia pentru ca au fost şi care nu au mers, globurile, beteala, bomboanele şi ne-am pus pe treabă. Am avut puţine emoţii când m-am urcat pe scară pentru a pune în partea de sus bomboane şi globuri, dar totul a ieşit bine şi am scăpat. După aproximativ două ore pomul era gata şi toată lumea a fost fericită.

0 păreri la “Pomul de Crăciun

  1. salutari, a iesit foarte frumos bradul, super. ati avut ajutor haha. felicitari.

    „va transmit tuturor un craciun fericit si un an nou si mai fericit si sa inceapa cu bine”.

  2. „FELICITARI” pozele imi aduc aminte de pe vremea cand mergeam la colindat prin sat si noaptea la 12 eram asteptati la biserica sa colindam in turnul bisericii, era foarte frumos.

    „SARBATORI FERICITE” VA DORESC TUTUROR JIDVEIENILOR. va transmite :ANCA

Lasă un răspuns

