Concurs

Pentru că s-au împlinit 2 ani de când a apărut acest blog, ne-am hotărât să facem un concurs, iar ca premiu vă vom oferii trei carţi Jidvei 700 scrise de doamna Lenuţa Puiu. Tot ce trebuie să faceţi este să raspundeţi corect la următoarea întrebare:

În ce an a fost atestată documentar pentru prima dată comuna Jidvei?

Răspunsul îl lăsaţi sub formă de comentariu la acest articol, iar câştigătorii vor fi traşi la sorţi sâmbătă, 18 februarie.

IMPORTANT!!! LASATI-VA NUMELE REAL.

Succes!

8 păreri la “Concurs

  1. O infirmitate a naturii umane, foarte comuna ne inclina sa fim mai curiosi mai increzuti in chestiuni care ne privesc cel mai putin si pentru care suntem cel mai putin capabili, fie prin studiu, fie din natura. O carte indiferent de continut iti deschide noi orizonturi, in schimb alcoolul iti omoara neuronii.
    Lui Alex ii doresc tot binele din lume si il felicit pentru acest blog . Cea mai mare bucurie am simtit-o atunci cand la postul de radio ,, Romania Actualitati ” am auzit ,, materialul a fost consemnat de Alex Veres. Asemenea lui avem multi tineri din Jidvei carora le-a placut cartea si care fac cinste comunei atat in tara cat si in strainatate.

    La multi ani Alex, Doru, Florin

  2. Faina idee. Doar ca, asa cum zice si Silviu, intrebarea e prea simpla. Sunt si eu de acord cu el macar odata:).

  3. O gramada de participanti :)).In plus,premiile nu sunt prea atractive.Daca dadeai si tu o sampanie ca premiu,cred ca numarul participantilor era mult mai ridicat :)).Eu n-o sa particip,pentru ca e prea simplu sa copiez raspunsul de la participantul de mai sus.Si oricum,nu-mi doresc deloc cartea aia :))

    P.S.:Am castigat premiul 3 la „Cei mai buni dupa 65” :D:D:D!
    P.S. 2:Ar fi fost mult mai interesant concursul daca intrebarea concursului ar fi sunat cam asa:Care este valoarea la care se ridica datoriile primariei comunei Jidvei? :)) Sunt sigur ca foarte putini stiu raspunsul.

    Si eu castigam la „Cei mai buni dupa 65”, dar nu am stiut de concurs :)) Asta e premiul, ce vrei si tu? Raspunsul il gasesti foarte usor.

Lasă un răspuns

