Vine, vine primăvara

În anii trecuţi ne-am tot plâns că nu am am simţit farmecul iernii pentru că nu prea am avut parte de zapada. No’ anu’ asta am avut..! Chiar dacă o venit mai târziu…
Şi parcă am început să ne dorim să treacă iarna, să dea căldura, să înflorească pomii, să dea verdeaţa ca să putem ieşi la un grătar. Nu că azi-iarnă nu am fi fost, dar altfel e „la verde”🙂
Şi se pare că vremea începe să se conformeze şi am o presimţire că vom avea parte de o primăvară frumoasă şi de o vară la fel…
Rămâne să vedem ce zice Busu.

Până atunci vă las să mai vedeţi câteva poze din iarna care tocmai a trecut.

Lasă un răspuns

