Încep lucrările

Lucrările de asfaltare a străzilor din Jidvei vor începe imediat după ce toată lumea se va lega la canalizare. După ce am aşteptat foarte mulţi ani pentru a avea o localitate aşa cum trebuie sa fie în orice ţară normala, a venit timpul, după multe piedici, ca Jidveiul să-şi schimbe imaginea în 2012.

8 păreri la “Încep lucrările

  1. Deci numai putin pentru ca sa va explic pentru ca deoarece este necesar. Deoarece din imaginile de mai sus putem trage concluzia ca se face ceva, deoarece era chiar necesar sa se faca ceva.
    Deoarece este vorba in comentariile anterioare despre un pod, eu pentru ca sa zic nu este vorba despre orice pod. Deci este vorba despre Podu’ lu’ Neanu si am scris cu litere mari Podu’ lu’ Neanu pentru ca nu este vorba despre un substantiv comun, este vorba despre un alt fel de substantiv. Asa este Domnule Alexandru?
    Deci pentru ca sa revenim la subiectul nostru deoarece este nevoie si necesar, eu zic ca poate se va face un pod mare, scris cu litere mici pentru ca este substantiv comun.
    Deci intrebarea din partea publicului este:
    – Acolo va fi un alt pod?
    Deci raspusul corect este:
    – Eu l-am cunoscut pe Neanu.

    Si nu uitati „Nimic nu este intamplator.”

    Hristos a inviat!

  2. !In sfarsit! inca un lucru bun in JIDVEI ,dar sa-l faca tot atit de lat cum ie acuma,sa nu il ingusteze ca pe drumu ce ie m-ai injos de primarie.

Lasă un răspuns

