Alegeri locale (2)

Comuna Jidvei a ales. Avem un nou primar, Alin Trif. Asta pentru ca persoanele cu IQ-ul sub 0 (aproape toate, nu generalizam) nu au ratat ocazia sa schimbe primarul.

Cand am crezut ca in sfarsit vom intra in normalitate si Jidveiul va primii multi bani pentru proiecte, au tinut altii sa ne contrazica. In mandatul domnului Nemes am avut nesansa sa fim guvernati de PDL, dansul fiind de la PNL. Si acum ce sa vezi? Rolurile s-au inversat, PDL-ul a pierdut aproape toata tara si USL-ul conduce. Asta inseamna ca pentru Jidvei urmeaza inca 4 ani fara niciun proiect (sper sa nu am dreptate).

Sincer va spun, nu am nimic cu Alin. Il felicit pentru victorie si ii doresc succes, asa este frumos, dar eu nu am incredere in viitoarea conducere.

Pentru prima data mi-e rusine ca stau in Jidvei. Sa le fie rusine tuturor celor care locuiesc in acest sat pentru ca sunt comozi si au preferat sa stea in case. Stiti vorba aia, “domnia si prostia se plateste”…dar ne meritam soarta.

Dupa rezultatul de aseara vroiam sa sterg acest site, dar m-am gandit mai bine si nu are rost sa fac acest lucru. O sa continuam sa va prezentam si sa promovam Jidveiul.

3 păreri la “Alegeri locale (2)

  1. Corecte este: domnia si prostia se platesc… . Cat despre noul primar….atat poate electoratul „bronzat” din Veseus! Sa vedem cum va onora promisiunile, domn’ primar. Te salut Florine.

  2. Salut cititorule,
    Am stat cateva minute pe ganduri inainte de a scrie randurile ce urmeaza. Nu m-am gandit ce o sa scriu, m-am gandit daca sa scriu un raspuns la acest articol.
    Asadar la auzul rezultatelor alegerilor din comuna Jidvei mi-am intrerupt pranzul cateva momente si am mers cu gandul la copilaria care mi-a fost dat sa o petrec in satul Jidvei.
    In acea vreme a copilariei mele am avut bucuria de a detine o bicicleta pe care tot timpul o „reparam”. O reparam si atunci cand era defecta, dar si atunci cand functiona. Apoi cand am ajuns sa pot gandi mai logic ma intrebam de ce o reparam atunci cand nu era stricata?
    Cred ca acelasi lucru se intampla si cu electoratul din Jidvei. Cand ceva nu functioneaza „repara” (asta a facut-o acum patru ani) si cand functioneaza „schimba” (asta a facut acum cateva zile).

    Ca vorba aia „Da-i Doamne romanului mintea de pe urma!” sau mai bine zis „Da-i Doamne romanului minte cand merge la urna!”

    Chiar daca in articolele mele anterioare am fost destul de acid cu conducerea Primariei Jidvei, indiferent de vremuri sau edili locali, voi sustine orice actiune PRO Jidvei si voi continua critic orice demers pe care il consider impotriva cetatenilor comunei Jidvei.

    Multumesc Alexandru ca imi dai posibilitatea sa-mi exprim gandurile pe acest blog.

Lasă un răspuns

